#31 Mini-workshop: Strategia și anatomia unei pagini de prețuri convingătoare

#31 Mini-workshop: Strategia și anatomia unei pagini de prețuri convingătoare

“Cum să comunic mai ușor prețurile pe care le practic?” este întrebarea la care ne-am propus să răspundem în cel mai recent episod ce a ajuns deja în inboxul abonaților.

Iată câteva idei de ținut minte:

☑ Pentru a determina intervalul de preț potrivit, ia în considerare 6 factori care-l pot influența: costurile de operare, fluctuațiile cererii, avantajul competitiv, percepția asupra prețului, deficitul sau surplusul stocurilor și costurile de livrare (dacă e cazul)

☑ Cele mai des întâlnite 5 tipuri de strategii de preț: cost-plus/markup, competitivă, intrare pe piață cu un preț mic, intrare pe piață cu un preț mare + scădere treptată, prețul bazat pe valoare

☑ Utilizatorii își doresc să înțeleagă rapid care sunt pachetele, pentru ce plătesc, ce include fiecare și care este valoarea oferită

☑ Sunt 2 condiții principale ce trebuie întrunite în orice pagină de prețuri (descoperă-le în newsletter – link în comentarii 🤓)

➕ Am pregătit un template în care prezentăm fiecare strategie, alături de detalii precum felul în care funcționează, avantaje, dezavantaje și cărui tip de business i se potrivește.

Exemple de pagini de prețuri convingătoare: Campaign Monitor, Gusto, Wistia, Freshworks, Shopify, Notion, Airtable, monday.com, Segment.

Marketing Takeover recomandă:

📌 Studiul despre anatomia unui site de marketing SaaS, capitolul despre prețuri, dezvoltat de Hiten Shah

📌 Ghidul pentru stabilirea strategiei de prețuri, marca ProfitWell

📌 Showul Pricing Page Teardown, realizat de ProfitWell

🧵 This week’s thread – 👩🏻‍🏫 Krysten Conner povestește despre 2 concepte cruciale în vânzări – towards vs away și above the line vs below the line.

 

Leave a Reply

X