#27 Studiu de caz: Cum am crește Zestre

#27 Studiu de caz: Cum am crește Zestre

Zestre, o aplicație de tip marketplace dedicată vânzării și cumpărării hainelor deja purtate, este subiectul noului nostru studiu de caz!

Ediția #27 vine cu câteva idei de creștere prin:

☑ Îmbogățirea informațiilor prezentate pe website

☑ Adăugarea unui hub de resurse de conținut (strategia Hub&Spoke)

☑ Dezvoltarea conținutului video, crearea unei comunități pe Tik Tok și încurajarea UGC (conținut generat de utilizatori)

☑ Atragerea și menținerea noilor utilizatori în aplicație, prin mesaje și funcționalități care întregesc experiența

☑ Parteneriate strategice pentru atragerea de noi utilizatori

☑ Experimentarea cu canale de achiziție noi

Marketing Takeover Recomandă:

📌 Ghid despre cum să utilizați TikTok, pregătit de Hootsuite.

📌 Un raport reușit despre ecosistemul creatorilor din Patreon – The Patreon 2022 Creator Census. Afli despre cum își cresc audiența, cum monetizează, ce tip de abonamente oferă și multe altele.

📌 Lecții de la 147 de ședințe de board din SaaS, marca Profitwell.

🧵 This week’s thread vine de la @Joe Speiser care împărtășește procesul său pentru strângerea de fonduri pentru startup-uri.

 

Leave a Reply

X