Ce sunt comunitățile + exemple. Cum îți poate susține o comunitate obiectivele de business? Ce îți poate aduce o comunitate, în funcție de stadiul în care te afli? Cum măsori succesul unei comunități?
Iată un sneak peek din cea mai nouă ediție Marketing Takeover:
☑ În contextul de business, comunitatea este un mecanism prin care încurajezi interacțiunea și crearea de valoare între membrii grupului respectiv, în jurul unor valori/interese comune.
☑ Comunitățile trebuie să fie colaborative, informația să circule multidirecțional și să se bazeze pe contribuția membrilor.
☑ Cele mai des întâlnite obiective de business pe care o comunitate le poate influența sunt:
1. Colectarea feedbackului despre produs și îmbunătățirea acestuia [PRODUS]
2. Oferirea de suport în jurul produsului [SUPORT]
3. Achiziția de noi clienți [ACHIZIȚIE]
4. Creșterea retenției prin conectarea clienților în jurul intereselor comune și a implicării în produs [RETENȚIE + ENGAGEMENT]
☑ Comunitățile pot avea diferite forme și am inclus în newsletter câteva exemple reușite de la Spotify, Red Bull, Airbnb, Intercom, Atlassian, Salesforce, Webflow, si încă câteva comunități tare interesante.
Marketing Takeover recomandă:
📌 Ghidul pentru o gestionare de succes a comunităților B2B, pregătit de inSided by Gainsight
📌 Cum să stimulezi creșterea afacerii cu ajutorul comunității, marca Future
📌 Sfaturi și recomandări pentru fondatori de la Sequoia Capital, într-o serie intitulată “Adapting to Endure”
🧵 This week’s thread – Amanda Natividad vine cu recomandări despre cum putem crea conținut zero-click, pentru a nu fi “penalizați” de algoritmul diverselor rețele sociale.
Leave a Reply